Nasi producenci
Indywidualna wycena

Planujesz zakup większej ilości?

Uzyskaj dodatkowy rabat!

Napisz: gresroom@gmail.com

Zadzwoń: +48 510 593 883

 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 


Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: biuro@gresroom.pl lub telefonicznie: +48.510593883
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Dostępny - czas oczekiwania od 7 do 21 dni – towar jest w magazynie centralnym u producenta, czas oczekiwania na przesyłkę wynosić będzie od 7 do 21 dni.
  • Dostępny - szybka wysyłka – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień i szybko zrealizować zamówienie
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: biuro@gresroom.pl lub telefonicznie: +48.510593883
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

Z uwagi na szybką rotację towarów oraz korzystanie z kilku magazynów dystrybucyjnych, warto jednak zawsze przed podjęciem decyzji o zakupie lub przy poszukiwaniu danego towaru skontaktować się z nami aby potwierdzić dostępność. 


Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Zamówienie zaczynamy realizować niezwłocznie po otrzymaniu płatności. Jeżeli złożyłeś zamówienie z opcją płatności PayU, pieniądze mamy od razu zaksięgowane na koncie i przystępujemy do realizacji zamówienia. Jeśli zamówiłeś towar z opcją płatności przelewem, warto wysłać do nas potwierdzenie wpłaty aby przyspieszyć rozpoczęcie realizacji zamówienia. Towar wysyłany jest albo z naszych magazynów dystrybucyjnych, lub bezpośrednio z fabryk producentów - w zależności od dostępności. Będziemy na bieżąco Cię informować o postępach realizacji zlecenia. 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.


Jakie występują formy dostawy?

Towary wysyłamy do klientów na terenie całej Polski poprzez firmy kurierskie.

Jest możliwość wysyłki poza granice Polski - na teren UE - w tym celu prosimy o kontakt z biurem.


Ile zapłacę za przesyłkę?

W przypadku zamówienia płytek ceramicznych koszt dostawy wynosi:

  • od 0 do 130 zł za paletę płytek polskich producentów - w przypadku polskich producentów Opoczno, Cersanit, Paradyż, Nowa Gala, Tubądzin itd. koszt przesyłki jest uzależniony od ilości i danej fabryki. W przypadku zamówienia tych płytek warto przed złożeniem zamówienia skontaktować się z nami aby ustalić rzeczywisty koszt wysyłki
  • 130 zł brutto - dla zamówień płytek ceramicznych importowanych o wartości do 1.800 zł brutto
  • bezpłatnie (na nasz koszt) - dla zamówień powyżej 1.800 zł brutto - dotyczy płytek głównie importowanych

W przypadku zamówień armatury i ceramiki łazienkowej - w większości są to przesyłki na nasz koszt. 

Dokładny koszt przesyłki jest wyliczany w koszyku, po wybraniu odpowiedniej opcji.

Uwaga! Nie należy wybierać opcji "Dostawa armatury i ceramiki" - jeżeli kupujemy płytki ceramiczne. Zamówienie na płytki ceramiczne nie będzie zrealizowane jeśli nie będzie pokryty koszt dostawy (dotyczy zamówień poniżej minimum logistycznego gwarantującego bezpłatny transport). 


Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe
  • płatność elektroniczna (przelew on-line) 
  • raty - dla zakupów od 300 do 20.000 zł
  • płatność odroczona po 30 dniach - dla zakupów od 100 do 2000 zł
  • mTransfer - bezpieczny przelew dla klientów mBank.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Niestety aktualnie nie posiadamy takiej opcji w naszym sklepie.


Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.


Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Na wszystkie transakcje wykonywane za pośrednictwem naszego sklepu wystawiamy faktury VAT - zarówno dla osób fizycznych jak i podmiotów gospodarczych. Jeżeli dane na fakturze mają być inne niż dane do wysyłki - należy taką informację dokładnie podać przy składaniu zamówienia, zaznaczając opcję "inny adres wysyłki". 

Faktury wysyłane są pocztą elektroniczną na adres mailowy podawany przy składaniu zamówienia, w terminie 7 dni od dnia dostawy produktów do Klientów. Jeżeli życzysz sobie faktury papierowej, wysłanej pocztą tradycyjną, prosimy o taką informację.  


Jak zmienić moje zamówienie? 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.510593883.


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.510593883.


Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji. 


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.510593883.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta. 


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz odstąpić od umowy zawartej przez stronę w naszym w sklepie internetowym bez podania przyczyny. Towar, który chcesz zwrócić odstępując od umowy musi kompletny, nie może nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Pełna procedura odstąpienia od umowy wraz z wyłączeniami znajduje się w naszym Regulaminie. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl